Altum CRM

Dzięki skutecznemu sposobowi gromadzenia i przetwarzania informacji na temat Klientów firmy zyskują przewagę konkurencyjną na rynku oraz mogą  lepiej wsłuchiwać się w potrzeby odbiorców ich usług. Tego typu działania pozwalają efektywnie planować skuteczną i długofalową strategię sprzedażową oraz marketingową przedsiębiorstwa.

W Comarch ERP Altum jest to możliwe dzięki zastosowaniu wbudowanych narzędzi Business Intelligence oraz automatyzacji procesów (BPM). System ma możliwość gromadzenia i analizowania informacji m.in. dotyczących lojalności Klientów, efektywności pracy przedstawicieli handlowych, skuteczności działań sprzedażowych. Comarch ERP Altum wskaże odpowiedniej osobie w firmie jakie działania należy zrealizować w zaistniałej sytuacji.

Kompleksowa opieka nad Klientami 

System Comarch ERP Altum umożliwia pełną kontrolę nad całym procesem obsługi Klienta. W prosty sposób można przypisywać poszczególnych Klientów do odpowiednich pracowników, ustalać osoby kontaktowe dla kontrahentów, zarządzać relacjami z Klientem w sposób przejrzysty i zorganizowany. Dzięki wykorzystaniu aplikacji Comarch ERP Mobile Sprzedaż, pracownicy pracujący poza biurem mogą sprzedawać bezpośrednio u Klienta z poziomu urządzeń mobilnych.

System umożliwia także tworzenie własnych kwestionariuszy ankietowych, co pomaga uzyskać ważne informacje na temat m.in. satysfakcji Klientów, czy perspektyw współpracy w przyszłości. Zgromadzone odpowiedzi mogą pomóc zautomatyzować niektóre czynności oraz pomóc zareagować odpowiednio na aktualną sytuację w relacjach z Klientami.

Kontrola działań sprzedażowych 

Z Comarch ERP Altum możliwa jest kompleksowa obsługa relacji na linii firma – Klient oraz firma – Partner biznesowy. Uwzględnia ona różnorodne działania począwszy od rejestracji danych, aż po ewidencje rozmów oraz aktywności związanych z pozyskaniem i obsługą kontrahentów.

Firma może określać kolejne etapy sprzedaży od np. wysłania mailowo oferty, poprzez umówienie wizyty handlowej, aż po negocjacje finansowe i zamknięcie transakcji – ma wpływ na całkowite lub częściowe zautomatyzowanie całego procesu. W ramach ustalonych etapów, system daje możliwość przydzielenia osób odpowiedzialnych za dane działania, ustalania terminów zadań i kolejnych czynności do wykonania. CRM umożliwia handlowcom szybki dostęp do historii kontaktów z Klientami, daje wiedzę na temat ich aktualnych potrzeb.

Planowanie zadań

Odpowiednia organizacja pracy w firmie oraz prawidłowe przydzielanie i priorytetowanie zadań pracowników przekłada się na wydajność przedsiębiorstwa.
W Comarch ERP Altum firma ma możliwość m.in:

  • Tworzenia zadań  oraz przypisywania ich do konkretnych osób;
  • Dowolnego grupowania zadań;
  • Ustalenia priorytetów konkretnym zadaniom oraz terminów realizacji

Dowiedz się więcej

Comarch ERP Altum

System Comarch ERP Altum służy do kompleksowej obsługi Twojego biznesu. To rozwiązanie dedykowane średnim i dużym przedsiębiorstwom. Oprogramowanie dostosowane do wymogów JPK.

czytaj więcej

Altum Analizy i raporty Business Intelligence

System Comarch ERP Altum posiada wbudowane narzędzia Business Intelligence, które są dostępne bezpośrednio w nim i na których wraz z Business Process Management (BPM) opiera się cała Platforma. Wyróżniki te sprawiają, że Comarch ERP...

czytaj więcej

Altum Automatyzacja procesów

Tym co wyróżnia system Comarch ERP Altum od innych tego typu rozwiązań dostępnych na rynku to wbudowane narzędzia Business Process Management (BPM). BPM pozwala na częściową lub całkowitą automatyzację procesów zachodzących...

czytaj więcej

Altum Wielofirmowość

Tym co wyróżnia Comarch ERP Altum wśród innych systemów dostępnych w sprzedaży na polskim rynku jest opcja wielofirmowości. Polega ona na możliwości prowadzenia wielu przedsiębiorstw w jednym systemie. Funkcja wielofirmowości...

czytaj więcej

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zobacz naszą politykę prywatności

Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu MAP solutions Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem Leśna 5b w Legionowie. Pliki cookies wykorzystywane są w celu: tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości; W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies: „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu; „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu; W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Zamknij